Timeboka.no gjør
avtalebooking enkelt for dine
ansatte og kunder


Smartere online booking

Timeboka foreslår gunstige tidspunkt slik at du unngår dødtid mellom timene. Alice vet også når dine kunder har behov for en ny behandling, slik at du er der når dine kundene trenger det.

Skal jeg re-booke avtalen?

Møt Alice, din nye digitale assistent. Hun hjelper deg re-booke og flytte avtaler automatisk.

Bli kjent med dine kunder

Automatisk historikk på tidligere behandlinger og preferanser.
Gir relevant informasjon når du trenger det.

Hva kan vi hjelpe med?

Dedikert supportpersonell hjelper deg om du står fast. Support er inkludert i prisen.

Passer de fleste

Enkle eller mer avanserte behov? Timeboka kan tilpasses etter dine behov med et par klikk.

Funksjonalitet

  • Avtalekalender
  • Ferie og fritid
  • Inn/ut stempling
  • Skriftordning for arbeidstid
  • Åpningstider, spesialåpningstider
  • Behandlingshistorikk, tilgjengelig for deg og dine kunder.
  • Ressursstyring (ledige rom e.l.)
  • Meldingsmaler
  • Digital kvittering
  • Språkstøtte Engelsk/Norsk
  • Utleie av stoler, ansatte eller selvstendig næringsdrivende
  • Avdelinger, flere selskaper i samme kjede.
  • Online videokurs
  • Komplett godkjent kassesystem*
  • Regnskapseksport*
  • Gratis support*
(alt-i-ett pakke*)


Prøv en måned gratis

Priser

1 bruker
99,- per mnd.
Opptil 5 brukere
195,- per mnd.
Opptil 10 brukere
395,- per mnd.
Mer enn 10 brukere
Ta kontakt


Jeg ønsker mer informasjon

Misfornøyd med dagens løsning eller ønsker du høre litt om mulighetene for dine ansatte og kunder? En bedre hverdag et par klikk unna :)


Kontakt meg

Sender informasjon...

Takk for din melding, du hører fra oss

Beklager en feil har oppstått!

Vennligst kontroller din e-postadresse/mobilnummer.
Ringer du 458 50 100, så kan vi besvare dine spørsmål :)